RTL Nederland

rtl-foto-1.jpg

Creativiteit verspreiden geeft een organisatie een enorm concurrentievoordeel 

RTL is het grootste mediabedrijf van Nederland en draagt creativiteit en innovatie hoog in het vaandel. Het bedrijf is meer dan de bekende televisiezenders, zo is RTL inmiddels ook uitgegroeid tot een van de grootste spelers op de digitale markt. Verder heeft ze een evenemententak en een innovatieve tak die zorgt voor nieuwe ventures.

  • Leverancier van Creativiteit

    Creativiteit ziet RTL als een basiskenmerk voor haar medewerkers, en dat wil ze via een uitgebreid intern aanbod dan ook verder wil ontwikkelen. Voor het tweede jaar op rij is BEDENK hofleverancier van creativiteit bij RTL Nederland. Elke medewerker kan zich inschrijven voor één van de vele open trainingen in het open aanbod.

  • Bouwen aan het creatieve kapitaal

    Op deze trainingen wordt gretig ingeschreven door vele RTL professionals. Elke sessie is telkens weer volzet met medewerkers die duidelijk vooruit willen en het verschil willen maken in medialand. Een greep uit het open aanbod:

rtl-foto-2.jpg

Gijs Tulleken (Directeur Aankoop Films en Series RTL Nederland):

".... Was erg leuk om te zien dat Sara bij iedereen de handrem wist los te koppelen en dat zelfs de meest starre collega’s los gingen. Een deel van het brein dat al sinds de jeugd in ruste was draaide weer op volle toeren met fantastische resultaten tot gevolg. Kortom een hele leuke dag en een zeer leerzame ervaring waar ik, en mijn collega’s, nog steeds elke dag profijt van hebben.”


 

Contacteer ons!

Benieuwd wat business creativity aan jouw organisatie kan bijdragen? Of zit je met een uitdaging en wil je ons even aan de tand voelen hoe we kunnen helpen? Contacteer ons gerust, wij komen graag op de koffie.